27. ledna 2016

Focení #1

 Ahoj!
 Vítám Vás u dalšího článku, tentokrát se pro změnu přiblížíme tomu, jak to vypadá, když vám na focení strčí mě...
 Věřte mi, mě mít na focení, to by nikdo nechtěl. Nejenom, že nemám skoro žádnou kloudnou fotku, protože se pořád něčemu směju a vymýšlím kraviny, ale pak je tu taky bod, že si často stěžuju, protože mi je zima. No jo, ale co pak se mnou, nejlépe mě někam zahodit.

Tyhle fotky jsou neupravené a znázorňují jen moje kraviny při focení, které jsou docela vtipné. No, každopádně, hodím Vám sem odkaz na stránku mojí kamarádky, která mě fotila a díky ní mám vlastně všechny slušné fotky.  Jen chci napsat, že pokud jste v okolí Kopidlna, Hořic a tak, tak se jí určitě nebojte napsat a dohodnout se, milejší osobu jsem ještě nepotkala.
No, nebudu vás zdržovat, ty povedené fotky vám ukážu, až je budu mít. Zatím mám povedené u sebe jen ty dvě poslední, ostatní bohužel ne.

Tak se mějte krásně, skládejte básně a uvidíme se u dalšího článku. 
Vaše Elly :)

Žádné komentáře:

Okomentovat